Love me like you do

Under dessa veckor har jag haft en underbar tid tillsammans med underbara människor. Skrattat otroligt mycket och fått dagarna i skolan att rulla på enklare än vanligtvis :-) Förra helgen var jag hos mamma och tog de lugnt för det mesta, tränade och red skulle summera allting typ :p tog mig en ordentlig städning och resning i 3-4 timmar innan skolan började igen.
 
Den här helgen spenderade jag hemma hos Ella med massa andra härliga människor, förlorade på beer pong med världens största förlorare(Jonte jah...), skrattade och sjöng med i låtar, pratade massa, drog till donken innan de var dags att slockna hemma i sin efterlängtande säng. Dock blev en av mina vänner knivskuren i handen och misshandlad under den natten som man fick veta dagen efter, vilka idioter det finns i världens asså...  
 
Igår(lördag) åkte jag pulka med pappa, brorsan och Ulrika innan jag åkte till Jonte för att göra mig i ordning för en kväll spenderad med god mat och bio nere på stan. Kollade på Kingsman secret service(?) vilket var en sjukt bra och rolig film. De var en helt underbar kväll att fira våra 6 månader tillsammans på, älskar dig min prins ♥
 
Dags för söndagsångest och ny skolvecka framför sig, åkte i från älskling idag då han ska till Sälen med klassen hela veckan, så vi drog till Subway innan vi skiljdes åt. Tur han finns som kan hjälpa en att äta upp när man själv inte orkar ;-) #matkoma
 
Nej nu blev de mycket text igen så nu ger jag mig, skriver mer någon annan dag. Ciao
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback