Black Widow

 Hade programdag i skolan idag och det sög balle, en helt värdelöst dag med massa onödiga uppoffringar. Skulle göra film med varsina grupper med elever från alla årskurser från SA & EK vilket resulterade med alla hela min grupp knep käft och jag tog kommandot. Drog ut på stan för att intervjua folk inför valet och det blev faktiskt bra i slutändan med 2 timmars redigering som jag gjorde, fast när vi sedan skulle visa det på vita skärmen i medborgarhuset fuckade allas ljud upp och de blev ingen rättvis redigering.... Vår grupp hamnade på 3:dje plats med priset "en chans att komma försent till en lektion" vilket sög. Och de som hade film som sög big times vann och fick biobiljetter, lilla lacken man drog... Nej usch den här dagen sög ärligt talat -.-
 
Kom hem vid halv 4 och satte i gång draktränaren 2 för att jag fortf. inte hade sett den och det blev lite tårar osv. otroligt bra iaf :-) Sedan ringde älskling mig ifrån Cypern och det verkar hur nice som helst, inte avundsjuk nejnej.. Nu är det bara att vänta 8 dagar innan man får träffa min baby igen :-( men det går nog ganska snabbt ändå! Har dessutom bett honom att kolla efter lite grejer till mig så att nu hoppas vi på lite presenter när han kommer hem ;-)
 
Imorgon kommer mina finaste Anna hit och förhoppningsvis Lénie också så det längtar jag jävligt mycket till, saknat alla mina babes som fan och nu får jag träffa några av dem iaf! ♥ En bra kväll framför mig väntas :*
 
Skriver mera later on, puuuss
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback