Best mistake I've ever made

De senaste dagarna har varit ganska späckade, har varit i Västerås med min underbara Jonna och älskling, gått i valstugor och tagit popcorn, kondomer, kakor, toasts, kaffe och klubbor. Pratat politik i mängder och gått runt och fjantat oss bland folk, fått lyssnat på äckligt mycket tjafs mellan Jonte och Jonna om sosse och moderat, kollat på halva Shinders List och gråtit lite i smyg hehe för man e ju lite blödig :P skrattat tills tårarna sprutat, övningskört, städat älsklings rum och bytt säng, ätit Ben& Jerry's till BB ankomsten, varit ute på hällaträffen och myst massa! Det har varit en super mysig helg och det var jätte skönt att få umgås med min Jonna igen, det händer alldeles för lite ♥ 
 

 
Idag var jag med tjejerna och fikade på Håg-es innan jag drog till frisören för att vänta in mamma innan vi drog hem. Var tvugna att lyssna på Jimmie Åkesson idag föresten vilket var jävligt jobbigt då jag själv tycker att han snackar massa skit som han egentligen inte har en aning om, men det är ju bara jag... Har annars städat mitt rum i två timmar idag vilket var bra för min själ kände jag, nu kan jag sova lyckligt i natt! ;-) Har precis skypat klart med Anna som jag dessutom ska träffa i helgen vilket ska bli så jävla underbart, saknat ihjäl mig efter henne! Jonte åker på fredag till Cypern i 10 dagar så jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan honom men han kommer ju tillbaka och det är väl det jag får livnära mig på, att räkna ned dagarna. Nej nu ska vi inte låta depp livet leker osv. skriver mera någon annan gång hare :-)
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback