This ain't love, it's clear to see

Har väldigt mycket under de här två sista veckorna men jag ska snabbt virra ihop allt så ni får en överblick!
 
Paris var helt ok, mycket tekniskt skit men det har förövrigt haft det kul hos både brevvännen och i staden! :-) Fått kommit vissa närmare och det har varit jätte kul att umgåtts med dom där borta! Som sagt har mycket tekniska saker och annat skit hänt men det får man väl ta helt enkelt! :P
 
Dessutom har jag och Anton gjort slut, så there you have it! Men det känns ändå bra nu så det kommer nog fortsätta vara bra också! :-) Alla vänner har stöttat mig jätte bra och jag älskar er alla tjejer, bästa ni! ♥ Anna följde med mig hem till pappa i helgen som varit och vi shoppade och hade det kul! Saknat henne sååå mycket borta i Frankrike, love uu ♥
 
Just nu har jag bara massa roligt att längta till och det känns så jäkla bra, snart är skolan slut och hittills har jag bara fått bra på nationella. A i SO och C i svenska så det känns super bra! Datorn ska snart in i morgon så bloggandet är lite i riskzoonen men jag ska försöka blogga så mycket som jag hinner och orkar, har inte så mycket mer att berätta bara en massa bilder så enjoy ;-) Puss ♥
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback