Wiggle wiggle wiggle

Hejsan alla, sista veckan i skolan och det är blandade känslor!! Vill såklart vidare nu men att lämna klassen och lärare efter 10 år sugeer! Betygen är bra hittills och jag känner själv att jag inte kunde gjort mer så jag är glad :-) längtar så sjukt mycket till nästa vecka, lärarmiddag, kvarnsjön, skolavslutning, grillfest å ONE DIRECTION!!! ❤️❤️❤️❤️ Herregud för mycket positivt på en vecka kommer bli super trögt de andra första veckorna efter ist :P skypade med Anna idag å pratat lite om allting, bästa du :* Gjorde min sminkning idag igen och jag blev nöjd så nu är nästan allt klart!!
I helgen följer Jonna med till pappa så vi ska köpa lite grejer å fixa oså, typ 100 år sedan hon var där så ja allt flyter på as bra nu, IIIIHHH can't wait, love bye ❤️
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback