When I'm gone

Shit vad de första veckorna har gått snabbt av lovet, har gjort något nästan varje dag å ändå ville jag bara träffa allt fler :-) men det har varit bra hittills iaf. 

Tjejkväll, frysit så mycket att vi gått till Statoil, köpt kladdkaka där å ätit, skrattat tills man gråtit, kramar, alldeles för mycket tankar i mellan åt å långa nätter! Sov hos Anna igår å träffade folk under kvällen, sedan nästa dag så hade jag handledarkurs med pappa i Västerås så jag Å Linn åkte in vid 4. Gick på festivalen ett tag innan jag var tvungen att åka till kursen. Träffade Linn efter igen och gick för att kolla på Timbuktu där vi sjöng å dansade till hans alla låtar! Sedan gick vi ned emot stan igen å köpte lite på Subway för vi var så hungriga! :P åkte en as äcklig karusell å jag skrek som ett litet barn innan Linn var tvungen att åka hem till Arboga! hahah det har varit en sjukt rolig kväll, puss #KoLinn ;* 

Nu sitter man å inväntar tåget hem till Arboga, missade mitt första tåg så har fått gått till Punkt för att få internet då mobilen tog slut på pengar mitt i allt! Startar dagen med kaos, underbart ;-) men nu måste jag kila, skriver mer en annan dag! Förövrigt fyller min barndomsvän Lenie år idag så ett STOOORT grattis till dig baby! ❤️❤️ 

















Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback