Update

Hejsan alla, var ett jävla tag sen man la upp ett inlägg här! Men jag har haft så mycket för mig å har inte känt för att sätta mig ned å ta tiden åt att skriva ett såhär långt inlägg men jag tänkte snabbt berätta lite av det som händer i mitt liv just nu! :-)
 
Börjar med powermeet som var under helgen för cirka tre veckor sen? Var med mina tjejer under fredagen å lite under lördagen, gick runt på gatorna, försökte få åka med discobussen å skrattade åt alla fulla människor, köpte grejer etc. sjukt kul iaf! :-) Var sedan med Rebecka å Ella och några fler senare där på kvällen på lördagen, åkte med på någon raggarbil å skreksjöng till musiken som dessutom var på norska. Hahah bästa poowermeeten på länge iaf så jag tackar alla som var med å gjorde den! ♥ Därefter blev det hög tryck i Sverige å så obvious som det redan verkar låg jag å pressade hela dagarna typ, träffade mina vänner å hade det sjukt kul hemma hos mig med tjejkväll å kvällsdop. Var med Linn in till Västerås, shoppade lite och träffade min älskling. Varit på äventyr i Arboga när vi skulle försöka ta oss till Glass & Berså vilket ledde till, ta cyklarna över tågrälsen, punka å brutalt lökigt när det lixom var varmaste dagen i Sverige, men vad gör man inte för lite glass?...... Tur man har världens bästa vänner som gjorde resan till ett sjukt roligt minne ;-) Började dessutom jobba för några veckor sedan så har haft fullt upp med den skiten också, men pengar är king så lika snabbt som det kommer in känns det som att de försvinner (100% mat också typ) Har sedan dess pendlat till Västerås till och från för att träffa Jonte å bara varit med honom, älskar dig så sjukt baby! ♥♥♥ Å planerna bara fortsätter att trilla in så vill lätt säga att det här är bästa sommarlovet någonsin, hoppas alla har haft/har det lika bra som jag har det, så jääävla lycklig just nu asså det är helt sjukt!
 
Men ska väl avrunda här då, skriver mer en annan dag puuss :*
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback