Train insane or remain the same

Hejsan alla glada :* första skoldagarna avklarade drog i väg med älskling, Helena, Fredda och Ullis med Jack till bowlingen och kom sist(tog det förvånadsvärt bra) antagligen för att Jack höll mitt humör och hopp uppe, blev hemma i torsdag också pga av för lite sömn och för mycket press I guess men tog mig iaf i väg idag så nu är det äntligen helg och träningpasset avklarat! ♥ Har precis käkat och ska snart hoppa in i duschen för att bege mig mot Anton, Lol verkar det bli så det får bli en härlig tittarstund ;(
 
Snackade lite med mina tjejer idag om hur vi ska ha våra klasströjor och det kommer bli as bra! :D klockrent är det ända jag säger :p hoppas att ni alla får en skön helg så att ni pallar med ännu en veckas skolarbete ;-) Ska försöka plugga lite imorgon så Skype får bli mitt nöje då, prov på onsdag så attehh'....
 
Jo men det var allt jag hade att säga och nu har mina paket kommit så måste vänta 2 veckor innan jag får öppna osv, hatar att vänta men jaja! Blir något att längta till, right? ;-) 
 
Puuuss ♥
 
Lilla jack, världens sötaste ♥
 
 
hehhehe måste bara få uttrycka min känslor, såjävlasnygg*_*
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback