Tacos

Jäklar vad snö det har kommit, sjukt mycket mer än vad jag förväntade mig! Har blivit en liten slappar vecka egentligen även fast att jag har tränat varje dag! Blir skärpning nu har både stoppat i mig choklad och milkshake, fan vad jag blir besviken på mig själv :s hahah får väl inget mer än att skylla mig själv! 
 
Ska iaf försöka leta upp hur mycket allt innehåller INNAN jag stoppar i mig från och med nu, måste börja inse att man inte kan leva gott och samtidigt se snygg ut om man heter Emma Gustavsson, hatar min kropp seriöst...
 
Nog med depp snack, drog iaf hem till Anton direkt efter skolan och sitter just nu och väntar på käk, sedan hästen och sedan TRÄNA MY ASS OFF, mitt "roliga" straff :-) Känslan efter slår allt, kära Cassey får ta mig igenom detta. Hon är helt klart den bästa och jag börjar märka en förändring, mest i hur mycket jag orkar oså! Helt sjukt hur grym hon är, all creads till henne ♔ 
 
Senare kommer Anton och sover här igen, känns som 100 år sedan hehehe men fan imorgon åker jag ju till Västerås så att det är min anledning ;-) Får äntligen mina bodymister och piercingar då, iiiihhh ♥ (Bilder kommer)
Over and out.
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback