Sammanfattning av 2013

Har du blivit kär iår? Redan innan det peeps ;)

 

Vilka är dina bästa minnen? Alla tjejkvällar, västkusten, sjuka nätter, mysiga kvällar med älskling, min födelsedag och nyår!  

Någon du inte känt förut som du kommit väldigt nära? Nja, vet inte

 

Något du ångrar? Lite saker

 

Något du saknar? Sommaren, samtalen långt in på natten, västkusten & massaaa annat

 

 

 

Har du blivit sårad detta år? Ah

 

Har du sårat någon? Inte vad jag vet så

 

Bästa perioden? Sommaren/vintern

 

Sämsta perioden? Januari till mars typ

 

Hur har året varit överlag? Upp och ner men förövrigt bara bra! :-)

 

Gjorde du något som du aldrig har gjort förut? Varit vid västkusten, ätit krabba, fixat mina naglar, åkt vatten scooter, varit på Universeum, gått spökhus 

 

 
 

Vilket datum kommer du aldrig glömma? Kommer inte ihåg något men typ nyår? ;p

 

Vad var årets höjdpunkt? Västkusten och tjejkvällarna

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink, mat och bio!

 

Årets bästa köp? Typ lite kläder och smink

 

Vad gjorde dig riktigt glad? Mina vänner, bebbo och familjen!  ♥ 

 

Vad gjorde dig ledsen? Glömmer bort saker efter en sek typ så atteh'

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? Wake me up - Avicii 

 

Vilka umgicks du mest med? Anna, Adisa, Anton, Ronja, Lenie, Linn och Mathilda

 

Fann du en ny vän? Jadå :-)

 

Reste du någonstans? Ne

 

De bästa människorna du träffade? Asså Natta typ för vi umgicks inte förut :p annars typ säger man bara hej  för i sånt fall blir det listor

 

Hur firade du din födelsedag? Med familjen och sedan med älskling tror jag :-)

 

Vad kommer du vilja göra 2014 som du inte gjorde 2013? Allt jag inte gjorde I guess? 

 

Ser du framemot det nya året? Bättre träning och massa roliga minnen! ♥

 

 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback