Let the game begin

Åh herregud vad trött jag är efter en skoldag det är helt sjukt, känner mig alltid pigg och fräsch på morgonen och ba "Åh ska ut och rida, träna och plugga idag. Nice!!" sen när jag kommer hem pinar jag mig igenom allting -.- De här två dagarna har väl tuggat på bra ändå och imorgon är det SO prov också så att ingen vila ingen ro! 
 
Ska käka snart och sedan hoppar jag ut i stallet och rider en lite sväng i mörkret, tränar, pluggar sedan blir det mys med älskling innan det är sovdags, han har inte varit här på en dag och jag blir myssjuk, lagom besatt tjej. Förlåt bebbo ;* hahah förstår inte hur vi inte kan tröttna men det blir väl så när man är kär djuptjej 
 
Nej men nu måste jag kila så att jag hinner med allt idag, puss ♥
 
 
 
Dagens
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback