Feelin' good ♡

Hallå igen, är just nu hemma hos Anna och hare gött! Har käkat och lyssnat på massor av gamla låtar, minnen! :') så sjukt många låtar man förtränger men fortfarande kan texterna, you feel me?

Innan allt detta idag var jag duktig och klippte manen på Gullis och det blev faktiskt bra även fast att han verkligen inte kan stå still ":)" käkade mat som mormor kom över och lagade åt oss och drog sedan med dem in till Köping och handlade kavaj och kostymbyxor, love it! ❤️ 

Åkte tillbaka till Arboga igen och sedan dess har jag varit med min bästis :* hihihi löv u 

Bilder kommer men tilldess får ni nöja er med dagens, puuss och glöm inte att följa mig på insta: eeemmagustavsson





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback