Hola igen, har varit allt för trött för att orka gjort så mycket egentligen mer än att träna varje dag :p Har under lovet  umgås med vänner och min familj :-) och Anton så klart ;-) 
 
Har haft det ganska speedat första veckan då det var jul och nyår samt mellandagsrea osv men det har varit riktigt kul så jag ska inte gnälla :-) Skönt att få rensa ut det gamla lite iaf så! I helgen som var hängde Anna med mig till Västerås där vi spenderade dagarna med bio, massa, skratt, lite shopping, film och maassa spel :-) fick till och med plats med träningen så vi har inte bara latat oss ;* hade en as nice helg iaf och har sedan det bara varit hemma, tagit hand om hästen, tränat, försökt vända tillbaka dagarna lite till imorgon men har tyvärr misslyckas totalt så får se hur mycket jag orkar med imorgon -.- varför har man inte 4 månader ledigt varje gång ist? :D just saying...
 
Har förövrigt tagit bort mina akrylnaglar nu och det var väldigt skönt! De höll väldigt länge så jag är supernöjd med allting så fler gånger får det bli! :-) nu ska det bara få vila så att det återhämtar sig lite, rycker typ halva nageln när jag ska ta bort de, orkade inte vara petig och palta runt med aceton mer än en gång. 
 
Lovet var väldigt välbehövligt så nu måste jag bara ta mig ifrån lyxen och börja arbeta hårdare than ever så att man klarar av alla nationella sen, men det ska väl gå bra :-) ahja ha inte allt för mycket skolångest nu så syns vi, puss ♥
 
 
 
Hem klickat √
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback