Hejsan alla läsare, storbloggerskan här :)))) eftersom jag har ett så himla spontant liv händer det ju så himla mycket, ellerinte. Men jag ska väl iaf berätta att jag lever och att jag mår bra, bara väldigt död för tillfället efter kukens jävla träning ":)". Fast jag vet att resultaten är värt mödan! 
 
I helgen tog jag det chill, tränade spelade massa frågespel tillsammans med familjen och Helena. Eftersom Helena och jag alltid spelar tillsammans mot alla andra, vinner vi. Nån måste ju vara bäst lixom? ;-) Hängde lite med Natta och Emelie där på fredagen tillsammans hemma hos min bebo innan han skulle lana fan hela helgen, yey me... Tog då chansen att plugga typ 6 timmar så att tiden drev på ändå! Förövrigt kom ju snön i helgen vilket jag halvt jublade för, för att hästen håller sig ren och hyffsat torr under hovarna fast att det är svinkallt och förjävligt att rida på kvällarna nu... älskar att komma ut på dagarna iaf :D Gotta love it ♥
 
Ska snart hoppa in i dushen men FÖRST plugg med min finaste Adisa! :* Vi höres!
Byee 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback