Money on my mind

Vill ha pengar i massor nu.... sjukt jobbigt att hålla i pengar när man går in på internet haha fyfan! Imorgon kommer äntligen min älskling hem igen och då ska vi fira lite på årsdagen. Ändrade planer inför det iaf, blir lite mys hemma med fondugryta och film. Passar oss bäst tror jag :p 
 
Idag blev jag äntligen klar med alla prov och läxor och nu ser vi fram emot ett härligt lov! :D Franskan var faktiskt svår den här gången, vilket jag inte uppskattar.. Jaja mer än hälften skulle jag väl kunna tro :-) Idag blev jag tvungen att ta med min tavla hem också så nu är den snart klar, ääääntligen!! Suck är så trött på den, men jag är hyffsat nöjd med den. Det var ju målet så!
 
Käkade pannkakor idag då mormor och morfar kom över för att ta hand om oss kära barn, alltid gott med lite sött men också att få träffa dem igen, var ett tag sen :-) Fixade lite stallet vilket också var så himla skönt, börjar gå tillbaka till det "normala" om vi säger så :D Ska se om jag ska träna lite senare eller om jag bara slänger igång en film, för första gången på länge är jag nästan mer sugen på en film och slappdag. Hahah kanske ska träna ändå har hela lovet på mig sen.... äsch vi får se! 
 
Ha det gött tilldess :*
 
Gammal bild
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback