Love is an open road

Hejsan, lika trötta som jag? Haha jag förstår er i sådant fall, PH var kaos igår! :O Ville bara spy på Jeppe och Thobias, patetiska. Hoppas det blir bättre idag, vilketdetinteblir Var i Västerås igår och sov över måndagen för att vara elev för en dag på Carlforska vilket var super kul! Var bra att få se lite med egna ögon! :-) Har annars inte gjort så mycket, var hos pappa i helgen och drack maassa smoothie, så jäkla gott! *_* Har snackat med peeps i helgen typ hela tiden så stackars pappa har fått vara lite ensam men han hade fullt upp med att jobba så jag tror han tog det bra :p Blir bättre nästa gång hoppas jag :-)
 
Ska gå och spela lite spel med min kära bror nu för han spårar ur lite just nu.... men jag skriver något mer intressant sen när det händer ;-) Puss 
 
Bästa vän ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback