How I feel

Hej igen, var lagom trött efter en vecka i skolan ska jag säga, kryckorna är fan det värsta som har hänt mig och jag önskade att vart jag än gick skulle det finnas en hiss. Trappor är verkligen skitdryga och min vad på den friska foten dör typ ":)", men det är okej.... Lite om veckan då? I tordags var det filmgala och min grupp vann för bästa film vilket jag gärna kammar hem! :-) Hade på mig kostym och röda läppar, riktigt fancy så där. Fredags kom pappa och hämtade mig och jag däckade i två timmar när jag kom hem och vakande av att pappa hade lagat klart maten, funkar i mina öron iaf! ;-) Käkade förövrigt typ tvåprotein shake:ar igår, trodde allvarligen att jag skulle spy fyfan vad mättande de är!  Har fått världens snyggaste sovmask från Prada, älskar att faster jobbar på tax-free :D ♥ ska prova dem idag tänkte jag men vi får se om mitt minner orkar komma ihåg det också ;-)
 
Idag tog jag sovmorgon till cirka 11 och gick upp och fixade frukost, det tog cirka en timme att skära lite avocado, hämta knäckebröd, makrill, göra smoothie, hämta lite kvarg och flingor. Förstår ni mitt problem? Haha hatar allvarligen det här, någon som har lust att byta till sig ett par kryckor mot en rullstol? :))))) Ska snart fixa mig och slå igång sista avsnittet med PH, så smart och sparar på dem så att jag har något att underhålla mig i helgen ;-) Tills dess gör jag nog inte så mycket, pussss ♥
 
 
Bilder från veckan:
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback