▲▽

Redan nästa dag och jävligt nära till lov, jiha klagar inte! :-) Idag hade vi en riktigt chill idrott på skolan och det var typ inga med, alla var sjuka typ... hoppas man klarar sig undan! :s Magsjukan drar ju runt nu igen och det är verkligen det äckligaste jag vet, fyfan, men man förlorar ju vikt så kanske ska satsa? ;-) hahah skoja baraa har ni lyckats hålla er friska hittills? 
 
Kollade igenom mina foton idag och hittade massa nostalgi bilder, blir så glad när jag tänker tillbaka! Fixade en bild på Jack när fyllde år mig och honom, älskar den! Sedan får man ju bara ångest äver hur brun man var förra året men jag har redan nu börjat med BUS så borde ha gott med tid på mig, just nu tar jag benen men ska snart köpa en ny som jag tänkte ta ha på hel kroppen :-) Något bra tips på bra BUS? Kommentera gärna!!!! Nej nu ska jag gå och sätta igång lite te vatten och lyssna på spellistan full av massa 2012 låtar, love it! ♥ Skriver mera later on, svejs :*
 
Min lilla pluttis!
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback