Alla ♥ dag

Idag är det som sagt alla ♥ dag men även min årsdag med Anton, TVÅ hela år har gått tillsammans med honom och jag kan inte mer än glädjas över att jag har honom! Han är verkligen världens bästa, alla har vi bråkat någongång och vart sura på varandra men jag har heller aldrig skrattat & varit lika glad som jag är med honom. Det överväger allting och dessutom är han hottish så jag är lyckligt lottad om jag säger så, älskar dig av hela mitt hjärta älskling! :* ♥ Min evigthet vill jag dela med dig skriverdjupthär men det är exakt så jag känner! :-)
 
Så med det önskar jag alla en bra ♥ dag medans jag sitter ensam hemma hos pappa i västerås ":)" nej men vi ska fira till nästa helg ist! Får bli lite godis och träning den här helgen :p Ha det bra tills dess, love ╰☆╮
 
Ny pb:
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback