- 140218

Sista tisdagen innan lovet, känns sjukt bra med lite ledigt ett tag! Har blivit så lat hehe men antar väl att det är för att man vet att det är sista spurten innan gymnasiet! :-) Har faktiskt börjat längta lite om jag för erkänna, lite nya saker och man gör något man är intresserad av/ är nödvändigt! Nackdelen är att man inte får ta med sig alla underbara vänner, fast det kommer inte hindra oss! ♥ 
 
Sov hos Anna igår då det var sovmorgon och det var skönt att få umgås lite med den där tjejen, bästa ♥ Pratade om typ allt inför gymnasiet och det känns så bra att vi kommer vara så nära varandra även fast det är två helt olika byggnader :-) kommer bli superbra iaf!
 
Idag var det greennuggets i skolan och då blev hela dagen bra helt plötsligt ska jag säga! DAMN vad gott ;-) är förövrigt ingen fisk på hela veckan, livet när sånt här händer assåå :') Började med NTA saken igår också vilket är hyffsat kul, försöker ju vara miljövänlig så när man håller med det här får jag bara ångest :( stackars djur är min första tanke! Är en sån sjukt stor djurvän så alltså helt ärligt ser jag hellre en främlingt brinna än en hundvalp typ, sad but true....  Nej nu måste jag plugga, har franskaprov imorgon så måste ta mig i kragen och kolla vad fasen det är på för nått? :s jaja det går som det går ;-) längtar som faaaan till helgen iaf, har lite att göra då så det är aldrig fel! Berättar mer om det sen, stay updated love ♥  
 
Dagens 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback