Come on stay

Hur sjukt är det inte att skolan börjar om fucking 16 dagar?! Det är knappt 3 veckor, jag blir illamående nu fan :-( Är inte tillräckligt uppvilad och redo för det här känner jag samtidigt som de ska bli kul med lite ändring, nya människor, andra lokaler å lärare osv. kanske det som behövs för man ska palla med? 
 
Den här veckan har varit ganska jobbig med jobb varje dag men parra is king så jag kämpar på in i det sista, imorgon tar jag däremot ledigt för att åka till Jonte å sova hos honom ♥ Var hos honom förra helgen också å hade det underbart mysigt, hade picknick vid Löga å badade hela dagarna. Så där romantikst som det bara kan bli, världens underbarste kille man har lixom! Åkte dit på torsdagen dessutom för att kolla hans träning å bjöd på Jensen, så romantiskt som man själv är! Sedan sov han hos mig i förrgår tills fredagen å kan inte vänta tills imorgon när jag får va med honom igen, världens bästa du ♥ Typ hela min lön går på tågbiljetter till å från Västerås men vad gör det om 100 år? xd
 
Igår var jag med mina tjejer hos Anna å hade det trevligt med varandra, drog till några andra å var där innan vi gick hem till Anna igen. Hade en brutal huvudvärk pga av 3 timmars sömn dagen innan så däckade ganska rejält där asså haha. Tack till alla som var med å gjorde kvällen iaf :-) Hämtades vid halv 8 på morgonen efter å drog hem å sov till 12 innan det var dags för jobb igen. Slutade vid 5 idag å har sedan dess legat inne å typ försökt hålla mig vaken heheh.. Jo men livet som Emma Gustavsson är ganska tufft vissa gånger. Hästen ska iaf få gå idag så ska träna lite på ängen med lite gångarter å egentligen bara mjuka upp honom lite :-) Stackarn orkar ju inget i denna värme å jag jobbar så jävla tidigt så orkar ju inte på kvällarna :-( men nu är det skärpning, måste försöka ta mig ut så mycket som möjligt verkligen. Men vafan ska inte klaga på denna underbara värme Sverige har fått, det är ju sjukt hur nice väder vi haft i sommar! :D ÅÅÅH har dessutom beställt hem massa grejer från sheinside så tycker verkligen ni ska in där å kolla runt, sjukt vad snygga kläder det finns där för en billig slant. Dags att fylla upp höstgarderoben nu ju ;-) Nästa projekt som gäller nu är lite fix i mitt rum, ska försöka kirra lite mera space i den här lilla hålan så man kan få plats för en gångs skull :-) har massa andra planer också men som ännu inte är färdigställt men jag berättar mera om allting när jag vet ifall saker å ting blir av. Bilder på allt jag köpte kommer så fort jag har fått dem, dags för mig att leka lite bloggare igen så ni får lite uppdaterat igen.
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback