Wanna hear your beating heart tonight

Första dagen av påsklovet har varit redan och fan sakta ner nu!!! Vakande igår med en jäkligt stel nederdel, speciellt rumpan men det är inget mer än positivt! Nu ska jag få tillbaka min gamla kropp igen och sedan fortsätta mig uppåt, no more stuka foten för min del säger jag bara! Det är nu på senaste tiden som jag faktiskt inte känt av det så mycket som jag gjort innan, alltså är det inte helt bra än och kommer säkert inte bli inom 3 månader heller.... Fortfarande så jäkla synd att det skulle hända när jag var som bäst också, men nu är det bara att kämpa sig dit igen och det är ju kul att se förändringarna så! :-) Drog iaf till farfar igår och fikade lite, hade jätte trevligt och det var så kul att få träffa honom igen. Åkte sedan till Erikslund och köpte mig lite ringar och tänker snart beställa hem lite mer smink tror jag, vadå spara? Hehe Ullared är långt kvar det är min ursäkt :p Käkade lunch vid typ 5-6 som vanligt och har spelat golf i typ 2 timmar på Ps3 så skulle äntligen gå och lägga mig och se ett avsnitt av twd, grät som ett litet barn vadåberoende. Har bestämt mig för att ta det väääligt lugnt med det sista avsnitten då säsong 5 kommer i oktober?!?!? Omg inte lätt att leva :( Hoppas ni har haft en lika bra start som jag, idag får jag äntligen träffa Nellie och min fina pålle igen, can't wait! Love ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback