Say something, I'm giving up on you

Jihaaa så jäkla skönt med påsklov det är helt sjukt! :D Igår kom Anna till mig och vi gjorde kladdkakemuffins, lekte med Nellie, snackade massa vilket var jätte skönt och var allmänt cp som vanligt ;-) På torsdag eller fredag så åker hon i väg till Helsingborg så vi måste hinna träffas iaf MINST en gång till innan hon åker ;* 
 
Idag så vaknade jag av att älskling kom in med Nellie som slickade mig i ansiktet, hon är seriöst världens gulligaste asså ni förstår inte! :') Efter att ha fixat i vårt jordgubbsland och fixat stallet så anser jag att jag har varit väldigt duktig och orkar inte ut och rida, latmotherfucker men vad ska man göra? Ingen som klagar över det iaf ;-) Ska träna lite senare bara för att inte sitta still hela dagen lixooom meneeh' kommer ta igen alla kalorier senare när jag ska till älskling och käka tacos. Ska bli kull att få komma dit ett tag igen, har haft så mycket i skolan att jag inte ens hunnit dit lixom, u feel me? Heheh jaja skriver mera senare byyeee ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback