❀ Nellie & påsklov ❀

ÄNTLIGEN är det påsklov, inga läxor eller något att plugga till det här lovet heller om jag verkligen inte får dyngatrågkigt och går in i fightmode typ... vilket aldrig kommer hända! Ska bara träna, vara med mina tjejer, mysa med älskling, rida, vara med familjen osv. Ett skönt lov utan stress helt enkelt! I tisdags tror jag det var fick vi våra klasströjor och de är hur sköna som helst även fast de är lite fail men whateva'.. visar liten bild senare ;-)
 
Idag kom våran älskade Nellie hem till oss och är den nya hundvalpen vi har skaffat, VÄRLDENS gulligaste :') girlpower i henne ska jag säga och hon är typ min själsfrände, go Nellie! Förövrigt har jag också maaassa annat skojsamt att se framemot de kommande veckorna, Blekinge, min födelsedag, fixa blond ombré, Frankrike, skolavslutningen och planerar att åka med mina tjejer till Ullared i höst! ♥ Pappa sökte om behörighet inför övingskörandet, så sjukt taggad inför det också har väntat över två år på att äntligen få börja! Imorgon bär det av till farfar för att hälsa på honom så det ska också bli jätte kul eftersom det var så länge sedan jag såg honom! Hihihi livet är på topp just nu ♥ 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback