iiiihhh ♥

Hihih har beställt ett set med real techniques borstar nu, sjukt vad jag längar till dem fast det sved lite i plånboken, men vad gör det om 100 år? ;-) Det ända som väntas nu är dem och den där förbaskade klänningen!!! :( Hoppas allt kommer snart bara!! 
 
Annars sov jag hos Anna från igår till idag då hon senare idag skulle till Helsingborg, as kul kväll skrattade typ till jag inte kunde andas bästa ♥♥♥ Gick till Helena vid 11 idag och hjälpte henne med lägenheten, åkte till Burger King och jobbade sammanlagt 5 timmar BAM duktig Emma! :p 
 
Ska snart hoppa in i dushen efter min kära träning med Cassey, för alla er som verkligen inte vill betala massa onödiga pengar och som kanske inte har tiden eller fordon för att komma dit och tillbaka KOLLA IN HENNES KANAL, vet att jag säger bästa väldigt mycket men alltså hon är verkligen GRYYYM och träningverk så det heter duga ibland asså :/ Allt du behöver är en yogamatta och så kötta man sönder på sin egna kroppsvikt, hon har även sin egna blogg så att man kan få ett schema på vilka videos man ska köra under hela månaden så allt är redan fixat. Gratis och förbaskat jobbigt, jag kör Cassey all the way för hon är verkligen sjukt bra att träna med! :-) Hennes kanal är  -----> HÄR <------ 
 
Vi syns ♥
 
 
Bästa borstarna ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback