Alive

Hejsan ville bara berätta att jag lever och att jag inte har prioriterat att skriva här på ett tag nu, igen... Fast jag försöker att hitta motivationen att skriva men just nu går livet i vanliga banor igen och hur kul är det att läsa samma saker over and over again lixom? Men.... i helgen så åkte jag till Erikslund med pappa på fredagen och fick med mig ett halsband hem samt att jag har hittat två saker jag bara MÅSTE ha!!! Lördagen åkte jag till farfar och rut och blev bjuden på mat, jordgubbar och ett sjukt fin väder, solade mer än jag åt :P Har förövrigt börjat komma igång med träningen nu igen och det är så skönt att inte bli överanstängd i foten längre :-) Sprang iaf 2,5 km med pappa i söndags för att bara känna på att springa lite igen och det märks att konditionen inte är i närheten av förut!!! :S Det blir det ändring på och jag kommer att fortsätta att träna med Cassey kombinerat med ridning och börja springa igen :-)
 
Lite av mina planer nu fram till Blekinge som är nästa vecka, can't wait :D
Ha det så bra, puuuuss
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback