140405

Jävlar Lördag har redan varit snart och jag är har typ inte hunnit njuta av skiten än?! Hoppas bara veckan går lika snabbt :/ Idag drog jag in till stan med Helena och Anton för att fika lite och träffa Jack & Ullis, det var super mysigt och kul att få träffa dem igen! :-) Fick skjuts hem igen efter fikat och drog då ut med mamma runt sickelsjö med hästarna, tyvärr började solen att gå i moln då så det blev ju skitkallt! Sedan dess har jag gjort klart läxan och fortsatt lite med biologin, imorgon MÅSTE jag börja plugga på so:n också. WÄÄÄ så jävla mycket den här veckan som kommer nu så ett lov kommer vara jävligt uppskattat!!! Förhoppningsvis kommer min skolavslutningsklänning den här veckan också så det är något extra att längta efter också.... Men nu väntas The Walking Dead hela kvällen så ja.... hahah pusss ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback