Weekend

Tänkte bara slänga in ett inlägg om helgen, gjorde inget speciellt på fredagen där egentligen. Drog iväg och gymmade för första gången. Hade mysigt med min älskling, käka tacos och tog det lugnt! 
 
Lördag: Hade kräftskiva så fixade allt här hemma och åkte till mormor och morfar och hälsade på gammelmormor, världens snällaste ♥ Åkte hem och fixade mig & sminkade Ida, folk började rulla in och käkade lite kräftor osv. Själva festen drog igång och alla hade trevligt, gick in vid halv 1 och kollade på Water for Elephants så det blev en lugn natt :p
 
Söndag: As chill, var hemma och red hästen, tumblr och film! Hann verkligen pusta uuut.
 
Idag: Skolan först och främst, började känna mig hängig vid lunch så skippade idrotten och gymmet! Kom hem och blev tvungen att fixa hagarna och byta tråden -.- tog bara typ 5 timmar.... jaja ska ta en ipren och försöka göra sista frågan på So:n sen måste jag fan lägga mig, måste fan tvinga upp mig imorgon till skolan, orkar inte boka om min nageltid... 
 
Lite bilder :-)
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback