Wednesday

Hi, so today we gonna talk about: me. Hahah jag varje när jag ska göra något "so today we gonna..." fan bästaa.
Hade idrott idag och jag fick psykutbrott, allvarligt hahahha hatar när folk inte fattar :p
 
Dunkar One Directions nya låt Diana och mår dåligt över att jag inte kommer få någon biljett, livet fortsätter väl men vafan vad jag skulle vilja gå :(
Drrog till gymmet efter skolan iaf och körde ett pass, börjar få samma skit med korsryggen igen, helvete. Får ta och kolla upp det! Blev iaf inget bra pass idag men jag var ändå duktig eftersom jag gick dit med världens värsta träningsvärk.. så bra kämpat ändå Emma!
 
Ska plugga lite och får ta en skritt med Gulliver efter, hinner aldrig med att rida innan det blir mörkt iaf -.- 
Glömde berätta att jag har beställt ett par nya skor och ett par löpningstights så det blir nice, längtar fan igen! Men mina lurar har pajja så att nu funkar inte vänstra, bra där.
 
Nej nu måste jag fortsätta med mitt, love ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback