torsdag

Har alla uppdaterat sina iPhones nu? Den ääger! Fattar inte varför vissa inte gillar den?
Ahja skolan var as chill idag men jag mår lite konstigt, asså orkar inteee
 
Kom iaf hem för en liten stund sen och stekte lite ägg och käkade! Skypar litt med Anna och ska snart ut i stallet, var ett tag sen :( Fyfan vad kallt dte har blivit ute och alla löv ligger på marken nu, usch hösten gå och göm dig!
 
I förrgår hade jag ett träningspass som handlar om triceps, bröst och axlar och jag sa även att jag skulle blogga om det igår men eftersom jag blev så illa tvungen att baka 3 sockerkakor med EN form tog det typ 5 timmar ":)" så hoppas ni förstår mig i det! Imorgon ska jag iväg till Västerås med mina tjejer och kolla på The Conjuring! 
 
Får vi bara hoppas vi överlever ;-) iaf Anna och jag stannar kvar i Västerås efter det och tar helgen där, ska bli as kuul ♥ 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback