Tisdag

Den nya lolly videon är ute och jag dör av biebergasm, hur snyyygg?! Gangstaa men hoppas han snart kommer tillbaka upp igen! :-)
 
Körde ett pass på gymmet idag efter skolan, alltid lika nice! Känslan efter, går inte att beskriva ♥ Blir en härlig träningsverk imorgon! Kom iaf hem och har kollat lite med praoplatser, haha bra att det ska in på torsdag också! Men jag kommer nog hinna fixa det! Har hållt på med SO nu i kanske en timme så nu är min fråga: nån mer som inte gillar religion mer än jag? såjäävlatråkigt Ska köra en liten stund till och sedan hoppar jag in i duschen, bra dag förövrigt
 
Tänkte iaf skriva om mitt gympass idag imorgon, hängde ni med på den? Haahaha så håll er uppdaterade imorgon så hörs vi då, loooove yoou guuys ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback