When you say you love me, no I love you more

Hallå igen, förlåt för väldigt dålig uppdatering men jag har verkligen haft no time att hinna med annat än att läsa lite i svenska boken, har min förklaring! ;-)
 
Har haft prao hela den här veckan och jag har verkligen haft as kul, hjälpt kunder, stått i kassan, packat upp massat kläder, prismärkt och ringt upp folk som beställt kläder osv. Kommer sakna det där stället och det var verkligen jobbigt att lämna dom ska jag säga! 
 
Men innan jag åkte fick jag ett presentkort och trycka en egen tröja, haha så nu är jag renarama reklamskylten ;-)
 
Utöver det där så har jag FÅTT BILJETTER TILL ONE DIRECTION, FÅTT JÄTTE BRA PLATSER OCH MITT LIV LIGER PÅ TOPP OCH JAG VET INTE OM JAG SKA GRÅTA ELLER SKRATTA OCH ADISA OCH JAG KOMMER HA DET BÄST DÄR BORTA OCH NU ÄR DET BARA ATT VÄNTA.
 
Längtar dit som fan, love life.
 
Tack för mig. ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback