Sunday

Hejsan hur är det med er? Jag har verkligen bara försökt sova ut! Har varit as trött nu ett tag! 

Igår hände inte så mycket alls, kollade på Thor och dog lite, gudars vad snygg!!! 

Vaknade idag och har kollat lite på presenter till älskling, har verkligen ingen aning :/  men det blir säkert bra! 

Var ute med pappa och bror på spåret och gick lite idag, har duschat och ska snart käka! 

Drar igång Iron man 3 och fruktsallad att mumsa på :-) så ser min kväll ut ❤️

Imorgon åker jag hem till Arboga igen och då blir det äntligen att komma ut med hästen igen, har saknat honom och älskling! Liten uppdatering så där ;-)

Ha en bra söndag! 









Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback