Mitt hjärta

Det är så att jag har i tankarna att sätta ut min älskade häst Gulliver på foder avledningarna att jag har ingen tid knappt samt att ekonomin inte rikigt fungerar. Jag söker någon som kanske inte är ute efter att tävla utan mer behöver en kompis hemma att gosa och rida med! 
 
Jag har varit på träningar med honom och det har inte varit några problem mer än att han är ovan.
 
Gulliver är en väldigt trafiksäker och snäll som för det mesta försöker göra sitt bästa ;-) Mycket glad och lugn vän som aldrig sviker en, helt klart den bästa fjordningen i världen. Har så mycket minnen tillsammans med den stollen :')
 
Han är en fjordning i det smalare storleken och är hyffsat ljus i färgen. Lagom stor, helt enkelt en väldigt fin fjording! Han är 9 år(valack) i maj och köpte honom som unghäst så jag har lärt honom det mesta själv!
 
Allt jag vill är att han ska få det bra medans jag går gymnasiet och i fall allting går bra med fodervärden kan det leda till säljning. Detta är en väldigt ful annons men jag gör den bara för att ni ska kunna hjälpa mig att sprida detta vidare och tipsa mig om personer som är intresserande. 
 
Ni kan kontakta oss på:
https://www.facebook.com/emma.gustavsson.7
https://www.facebook.com/marie.bergqvist.77?fref=ts
 
Emma: 070-4665253
Marie: 073-6003197
 
Tack
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback