Let me be your ruler

Hejsan, sååå skönt med helg eller hur? :-) Har firat Jim och Tommy idag så ett stort grattis till dom.
 
Blir att ut och bränna bort alla kalorier imorgon ;( Har varit duktig och tog mig ut i mörkret med min fina pålle så lite lugn är jag ändå, lol... Imorgon kommer äntligen älskling hem så ska gratta honom imorgon lite för att slippa göra det mitt i veckan, längtar till att få ge bort presenten!!!! Värsta jag vet att behöva vänta med att ge bort saker :p
 
Har precis suttit och snackat med Anna på skype samt gjort om min design på tumblr, blev riktigt nöjd! Check it out →  ← ....   annars så har jag inget mer för mig än att jag ska kolla på Monsters Inc 2 med familjen, har fortfarande inte sätt den så det ska bli kul! Här har ni lite snabbt om min helg
 
Ät inte allt för mycket onyttigt idag nu ;-) Kram
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback