Jag är svag för dig

FRIDAYYY, hur skönt?! Har suttit och planerat med tjejerna inför vecka 47 oså, kommer bli as grymt! :-)
Har förövrigt inte gjort så mycket mer än att kolla runt på massa blonda hårfärger, vet verkligen inte vad jag ska ha för färg! Skriv gärna till mig om din åsikt, alla tips är välkomna! ;-)
 
Imorgon drar jag ner på stan för att kolla runt lite på saker till älskling och fixar lite andra saker också. Om man bara kunde veta exakt vad man skulle köpa, har ingen aning vad som är bäst/roligt att ge honom :s helpmee
 
Ska försöka andas ut lite nu innan det är dags igen, kämpar på nu tills julovet kommer. Inte så långt kvar nuu :D
Har inte så mycket att skriva utan borde sova lite. Svintrött verkligen, såå goodnight ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback