If it ain't you baby

Hola amigos, första dagen i skolan avklarad √ hur är det med er?
Själv fick jag äntligen komma tillbaka till gymmet och kötta! :D bästa känslan att komma hem efter ett svettigt pass, yummie... samt att vi hade vattengympa i skolan, jääävlar min gösta fyfan vad jobbigt det var att försöka stå still i vattnet. Hahah kom iaf hem igår och drog ut i stallet för att fixa osv och min häst har inte rullat sig än fast att det har regnat och är blött? Creads till honom anyway
 
Satt förövrigt verkligen HELA kvällen igår och redigera filmen med massa ljud och effekter, bläää hoppas den blir någorlunda bra iaf :# hahaha ja, kul alla dom som ska kolla säger jag bara! :))))
 
See u you later on, bye ♥
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback