Höstlovet

Hejsan, hur har erat höstlov varit? Mitt har varit ganska upptaget :p
 
Första helgen var jag hos pappa och bara var. Tog det riktigt lugnt och gjorde det vi kände för! :-)
Åkte hem på måndagen och var med älskling hela dagen, käkade krabba och hade det gött.
 
Tisdag drog han iväg på någon fisketripp och jag träffade Anna några timmar! 
 
Onsdag var jag hos Anna hela dagen och sov över, kollade på lite film och jag fick damp på Fifa :)))) väldigtbraförlorare 
 
Torsdag gick vi hem till Adisa och käka lite tacos oså, hade det trevligt och bara chillade! 
 
Fredag drog Anna med mig hem och stannade tills på lördag, hahahah bra ensamma! Typ dog över Twitter då One Direction släppte en bomb med bilder och videos osv osv, hjärtat hängde inte med om vi säger så! 
 
Lördag fick jag äntligen vara med bebis igen och fick andas ut lite och idag har jag städat kollat på Story Of My Life, gråtit, slöat och käkat litt chinafood och städat rummet! Så jag summerar det som ett bra lov, lugnt men samtidigt as kul! 
 
Lite kort om lovet och ska återgå till svenskan nu, love 
 
löv u ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback