Look up to the sky, cities flying by

Hej igen,  har kommit fram till att ingen av våra bilder från helgen blev tittbara så det får ni ej delas med av.
Igår var det valborg och jag var hemma med Lénie en stund och senare drog vi till Anton vid brasan, träffade lite folk och snackade med, grilla korv ja... allt man gör på en majbrasa hemma ":)".
 
Senare drog jag, Lénie hemma vinglades på cykeln i det mörka och slog igång en film! Sinister, fyfan :c
Hahah kollade på film hela morgonen också och fick i uppgift att göra kladdkaka efter typ 100 år i sängen :P
 
Kom precis hem efter massa mat hos Fredda, var svingott med grillat! ♥ Helena höll på att köra på ett rådjur med ca: 1 milimeter typ.... #hjärtattack ja tack!
 
Ska hoppa ner i sängen nu och slummra tills jag ska till skolan då, jippi! #vaknamedgladaminer
Puss på er :*
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback