I need your love

Hej! Har som sagt varit i Örebro och handlat massa, är super nöjd även om jag hittade allt förutom den jag hade bestämt redan innan, nedrans skit. Nej men är skit nöjd! :-)
 
Fick med mig:
 
• Svarta byxor
• Ett vitt pelumptopp
• Ett turkost linne
• En midjekjol
• Skor
• Grått linne
• Blå t-shirt
• Ett armband av Ida  ♥
• Örhängen och ett halsband
 
Kom hem och grillade och åt jordgubbstårta, drog ut på hästen och fick panik p.g.a av att myggen är tillbaka..  har en cp sak! Jag rär super rädd för mygg & bromsar i början av sommaren och sen "släpper" rädslan, ucsh verkligen skit jobbigt! Har ont i nacken för att jag satt och kollade bak på myggen och viftade som en galning med spöt #lillarädd
 
Imorgon kommer resten av släkten så då ska jag & Hugo firas, ska bli trevligt! :-)
Höres ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback