Tjejkvällen

Eftersom jag hela tiden glömmer att skriva ut om den kvällen så gör jag det nu, så slipper jag tänka på det nå mer.
 
Kom först dit typ :P Snacka, lyssnade på musik och inväntade Lénie. Skulle laga tacos och så fick vi veta att Adisa inte har tacokrydda i köttfärsen? Så det sluta med jag och Adisa sprang ner till Lidl och inhandlade lite, skulle annars inte klara mig!!!! Haha är ju inte tacos utan krydda, right? ;-)
 
Sen snackade vi nog i hundra år, tog massa kort som inte är tillåtna att se samt att vi satt ute på balkongen och mös under täcken och snackade lite mer, bästaaa ni ♥
 
Gick in och satt en film och käkade ton med godis och chips, sedan blev det så att Anna och Lénie gick ut på balkongen igen medans Adisa och jag chillade inne, fett kallt ju. Så tillslut belv vi tvunga att gå ut iaf och så var ju Anna självklart där och drog av täcket så jag låg platt på mage och skrattade fan än vad hyenan gör! Bild finns, men inte på min ":)". Drog väl in runt 2 och satt på en ny film och då somnade jag medans dom andra var uppe till typ 4 :p hahaha jag var ganska trött efter att få gå upp vid 20 över 5 och gå en kilometer hem vid halv 7 ca. Haha så jag var lite off där ett tag kan man säga. Men vi gick upp och käkade litt samt att jag fixade mig och sedan sprang jag till tåget hem till pappa i Västerås ♥ Så det var min tjejkväll iaf :-)
 
Hade så jävla kul, måste göras om ♥
 
Bilderna är fina :))))))))))))
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback