Kings of our days, king of our nights ♦

Hejsan, hur länge sen ni fick 2 inlägg på en dag? Lägg märke till!!!
Iaf har varit den näst sista dagen på arbetslivsveckan nudå och fyfan vad kul och lärorikt det har varit! :c usch snart är det samma gamla tråkiga schemat igen.... men det är bara att bita i det sura äpplet!
 
Kom hem med tidiga bussen idag och hoppa ut i stallet för en skön ridtur i solen, men sen var det ju stallet kvar också? Lagom roligt sådär när allting börjar frysa typ? jaja, hästmänniskor  Har snart blivit klar med alla uppgifter vi hade för veckan också, blir klar imorgon med allt shiiit vad skönt!
CV √
Platsannons √
Drömjobbet √
Personligt Brev √
Dagbok från veckan / almost done ♥
 
Glömde ju skriva att skuggningsdagen var riktigt rolig och jag fick lära mig mycket! :-) orkar inte ta upp det, annars får ni be mig i blogresponse ↑
 
Puuuuss ♥
 
 
Från idag, snigg jevel!

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback