FAR AWAY FROM HERE

Tjena, har litt bråttom nu men jag har fått uppmaning om att blogga och då ska man väl ta och göra det också? Sen att jag absolut inte har något vettigt att säga är ju en annan sak ":)"
 
Iaf, började ju skolan i måndags och det var väl shysst att få se alla igen, bästaa ni ♥
Igår var det en ganska bra dag, fick gå på en teater som var helt okej för en gångs skull men annars var dagen as dryg, mådde inge bra :c  jag får alltid så på slutet av dagen, någon som något liknande och kan säga vad det kan bero så skriv gärna i blogresponse! :) Förövrigt har vi äntligen fått en ny brödrost i vårat hem och jag är mig lyckligast i världen :D haha uppskatta nått sånt om ni kan rika snubbar...
 
Ska ta och berätta om tjejkvällen någon dag också, har inga bilder men dom vi har tagit är inte tilllåtna för er guys :* haha vill inte bli känd som mardrömmen för resten av livet! :pPpPpPp
 
Ska bara säga att jag ska snart byta design på min fula jävla blogg men har bara headern kvar (en bild på mig) som ska vara med sen jävlar, börja att ta i tu med Anna she needs me :***
 
Skriver mer någon annan dag, orkar inte lova att det blir snart men antagligen bara nu för att jag säger så! ;*
hahahah kärlek till er ♥
 
alla som tycker om fula egobilder räcker upp en hand!! :))))))))
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback