Some Nights

HEJ FRÅN EN GLAD TJEEEEJ! Min nit'bh har anländit, scoore! :D
Sjukt snygg, love it ♥ Juste skulle ju berätta om min helg, tjaa fredags var jag bara hemma och åt mumsig mat och chillade hemma, lördags var jag in till stan och handla träningskläder och var runt på stan med Rebecka och Ella & gjorde världens bästa juice ♥, söndags vakande jag och åt frulle sen typ senare åt jag nudlar? Haha fett rolig helg, I know men mina standards levnad hos pappa är fan riktigt chill :-)
 
Ligger just nu med älskling och ska sova nuuuuu, själv kollar han på Supernatrual, fråga mig inte vad det är, tydligen bra mer har jag inte orkat lyssnat på :P Neej måste sova nuu, tjaarååå! ;*
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback