Så jävla gott!

Smaskade på det här, var riktigt smaskigt(blåbär och a-fil) nyttigt också :D
Har varit ut en runda med min lilla polle och annars har jag åkt skridskor idag, ramlade inte en ända gång och gjorde det sista målet som gjorde att mitt lag vann, kingen is still alive! ;)
 
Käkade hos Anton idag igen, hoppade av vid honom och slaffsa i mig och åkte vidare hem. Han ska komma snart så om jag ska hinna duscha och raka mig får jag nog hoppa in i dushen jag också :S Ska bara lägga oss och kolla på BBT och sova sen.. Är 11 månader idag men vi tänker fira stort på 1års dagen, grattis till oss btw! ♥
 
Älskar dig mest baby, du är allt för mig och du gör mig till världens lyckligaste tjej! Vad skulle jag göra utan dig? Du är världens finaste älskling, allt en tjej önskar, love yooooou! ♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback