I felt the earth beneath my feet

Har äntligen varit iväg och handlat lite träningkläder :-)
Drog hem till Recbecka och mötte upp Ella, drog ner på stan och så kollade på massa kläder, haha åh vad jobbigt det är att känna att man inte kan köpa massa mer :c men det var trevligt och dom 2 hittade lite fina kläder iaf.
Sen gick vi till ett ställe där man gjorde smoothie, fyfan vad gott det var! Squeezed up tror jag den hette?
 
Har haft en jätte bra dag, blev erbjuden att hänga på att gymma men för det första vill jag låta min piercing vila iaf fram till feb, då jag börjar och att jag är så himla dålig form att det skulle bara bli pinsamt! :P Har kommit hem nu ätit pappas kyckling gryta och käkat lite persikohalvor och grädde, muuums! Ska göra egen juice sen och poppa lite popcorn om jag orkar. Haha fet brud!!! Ha en fortsatt bra lördag allihopa, scooby doo går på 6:an om ni vill kolla på nåå braaa ^_^
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback