I could be the one to make you feel that way

Hejsan, har inte hunnit blogga idag på grund av att jag har varit ute på sjön med Anton's pappa och bror och fiskat! Åkte scoter, sprang för att hålla värmen, lekit med Vilma, hållt i oss bak på baljan bakom scotern, åkt alldeles för fort med scoter och kolla på medans medan Håkan och Fredde tog upp näten!
 
Jag har haft det riktigt bra men det var väldigt kallt men det var premiär att åka scoter så nu är iaf det avbockat! :D
Annars har jag bara fixat stallet och degat i soffan med Anton och försökt få upp värmen.
 
Jävligt bra dag och gör det gärna senare igen när det blivit lite varmare :P
Skriver mer imorgon pussis ♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback