Nice sprites

Heiiii, skönt lov ännu? ;-) Haha själv gick man upp vid 05.20 idag och gick en kilometer hem, duktigt gjoooort! :O
Kom hem och slog igång en film och somna direkt, haha vaknade när den var slut. Haha jääätte bra måste jag säga ;-)
 
Har iaf varit ute i stallet och tagit hand om hästen och allt det där, gick as bra förutom att jag träffa på en älg mit uppe i galoppen, fick hjärtattack lovar! Har kommit ut ur duschen och senare iväg till Adisa för tacoskväll/tjejkväll med brudsen! :-) ska bli riktigt kul faktiskt! Haha först tänkte vi åka pulka och så men vi orkade inte ;p
 
Ahja, ska ta och hämta posten åt mamma och sen börja fixa mig och packa! Åker till pappa imorrn vid 11 också, fullt upp typ (emma dröm vidare) !
 
Puuuuss alla fina och snälla :*
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback