LIFE

Godmorgon alla ni ♥ vakande med en hemsk nacksmärta, bra att man sover med 3 kuddar....gör aldrig om det :c
Idag är det så jälva fint ute, vill ut och ridaa! Men gudstjänstbajs ska förstöra allt......
Ska snart göra försöka nått vettigt med mitt hår eftersom jag inte vill platta det, hatar mitt hår just nu. Vill ha ett sånt där långt hår som typ alla norskar x) Ska ta och köpa nå hårtillväxt piller och försöka att inte platta men eftersom mitt hår naturligt ser ut som ett helvete, varken lockigt eller platt så blire svååårt
Hoppas ni får en bra söndag och vi hörs, lägger ut "dagensbild" senare, puuuuss ♥
 
 
frisyr för idag, vad tycks? bajshår


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback