Dag 8 – Min favorithögtid.

Min favorit högtid är lätt jul, allt är så mysigt! Snö, varma kläder, julgodis, familjen, julklappar och allt pynt! 😍 alla är så glada och Kalle Anka vid 3, älskar det! 




Nu över till veckan, hahahh yey ;-) nä men jag har haft en jätte bra vecka med betyg osånt :-) Fredag var jag Lucia i skolan och det var jätte kul, väldigt pirrigt men fan vad bra det blev tillslut :-)  mitt halsband är superfint som jag fick! ❤️ 

Åkte sedan och julhandlade i Örebro så nu är allt sådant klart iaf :-) drog sedan till älskling för att spela poker med Natta! Hahha kom näst sist :p var så jävla trött också så jag visste knappt vad jag skulle ta mig till!!! 

Sitter iaf just nu och snapar med lite folk  så ska väl avrunda det här någonstans! :-) ha en fortsatt bra helg! 


En massa bildeeer






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback